Nothing else matters

Idag var jag på Norra Reals öppna hus. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte, det var så himla många som var där och kollade så det var helt proppat med folk. Jag är himla stressad över gymnasievalet, jag känner att jag inte har någon koll alls på program, skolar o.s.v. Det är ju inte direkt livsavgörande men det känns så...

Idag började jag tjugo i ett så det var härligt. Jag åt pannkakor med kanel och socker på till frukost för dem som undrar. I skolan hade vi bara sköna lektioner som engelska med diskussion, idrott och musik. På musiken ska vi spela egna låtar så jag slänger in den våran grupp har valt:

"Nothing else matters" egentligen med Metallica men här med Erik Hassle, sjukt vacker.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Sv: haha jag tror att du och jag är i ungefär samma vaktklass ;)

2010-01-21 @ 07:52:57
URL: http://lovisahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback