Chanel, eller...?

Köpte denna snygging idag och jag har varit överlycklig under dagen men nu börjar jag bli osäker på om jag ska behålla den. Jag funderar på om den är äkta eller ej, det är så svårt att veta eftersom det finns sjukt bra kopior.
Även fast den har äkthetsbevis, serienummer o.s.v. så kopieras ju även det idag...Man kan ju aldrig vara helt säker om man inte köpt väskan i en av CHANELs egna butiker.

Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Behålla och inte veta om väskan är äkta...Eller lämna tillbaka den och köpa något annat för pengarna? Hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: jaqueline

vart köpte du den?

behåll den , asfin ju. den borde ju fan va äkta

2010-01-18 @ 15:50:58
Postat av: Camilla

Köpte den av en tjej på blocket som hade köpt den i en secondhand affär :P Tack, jag hoppas det ;)

2010-01-19 @ 15:40:44
Postat av: jennifer

HejHopp.. Hoppas allt e bra idag?

Nu ere så att jag har röstning inne på min blogg om en outfit som ska användas den 29e Då jag ska ut med ett gäng och fira min födelsedag, Snälla hjälp mej va med o rösta!! Tack på förhand med din medvärkan!! // jenn<3

2010-01-20 @ 01:07:14
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostade den? :)

2010-01-20 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback