Lórealtävling ♥

När jag läste om Loreal's nya "Studio Secrets" första gången för ett par veckor sedan tänkte jag genast att det nog var smink värt att testa. Nu lottar flera av bloggarna jag följer ut smink därifrån och självklart vill jag delta! Min favoritprodukt är deras nya ögonskuggor *länk*

(collaget har jag gjort själv och ja, det är mina ögon)

Motivering:
Mina ögon är en av de saker jag är nöjd med hos mig själv. Därför brukar jag framhäva dem så mycket som möjligt med olika ögonskuggor. Jag har fått höra att man ska använda lila ögonskugga för att framhäva gröna ögon men hur snyggt är det med lila ögonskugga? Jag älskar därför att Lóreal har fokuserat på ögonskuggor som framhäver ögonfärgen. I deras nya serie finns olika färger till gröna ögon. Denna diskret rosa är min favorit.

Hoppas verkligen att jag vinner nu eftersom jag är i stort behov av nytt smink och det är ju så himla dyrt...






Kommentarer
Postat av: Bella

Rösta på mig som månadens blogg hos pusstibbling.blogg.se

Skulle bli jätte glad av din röst :) Ha en fortsatt trevlig dag! Kram.

2010-02-13 @ 16:41:34
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback