Future

Nästan vardagligen läser jag horoskop, främst här. Egentligen vågar jag inte tro så mycket på det, men jag tycker det är lite intressant och spännande. Ibland stämmer det faktiskt riktigt bra! På den här sidan läste jag om mitt eget stjärntecken, vilket är tvilling.

Den typiske tvillingen är intellektuell och gillar att prata och lära känna nya människor, tycker om olika sorters människor och dömer ingen. De tycker om att resa och skapa nya kontakter. De är ofta flexibla, men detta leder även till velighet och de har svårt att ge raka svar och att bestämma sig.

Jag tycker det här stämmer bra på mig faktiskt. I princip allting. Men det som är med horoskop är väl att de skrivs så de kan stämma in på de allra flesta människor, och alla tvillingar är ju inte likadana!

De jag passar bra ihop med är vädur, lejon, vågen och tvillingar. Så om det finns några såna som läser detta, here I am!

/Majzaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback