Afternoon tea

Jag kom just hem från afternoon tea med min mor och far. Riktigt mysigt faktiskt, inte direkt något man gör varje helg. Imorgon blir det skidåkning i Hammarby Backen! Det ska bli kul men det är sista dagen på lovet och då skulle jag gärna gjort något annat...Men, men jag har gjort mycket roligt under lovet så.

Jag kollar just nu på Victoria's Secret för tredje gången men jag får aldrig nog! Även fast man inte direkt känner sig så snygg när alla perfekta "änglar" går på catwalken men det är ju det de får betalt för ;) Jag ska faktiskt börja träna, det är mitt nyårslöfte. Som det ser ut är min träning att gå från soffan till kylen...Men så blir det lätt när man, som jag, inte behöver träna.
http://funnyfunda.com/wp-content/uploads/2009/07/doutzen-kroes.png
Vackrast i showen tycker jag - Doutzen Kroes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback