Fynd

Nu är det nytt år och det betyder nya tag med bloggen. Ni har kanske märkt att vi inte varit så aktiva på bloggen den senaste tiden, ja vi har helt enkelt tappat suget under lovet. Men nu ska det bli ändring!

Jag kan ju börja med att visa vad jag har köpt på rean, jag har faktiskt hittat ett par grejer i år. Idag fyndade jag en mörkblå kavaj för 250 kronor, den hade kostat 500, det var kanske inte jättebilligt men mycket billigare än förut. Jag ska nog ha den imorgon när jag ska till frisören och klippa och färga håret. Ni ser ju utväxten jag har på bilden nedan. Jag hoppas att det blir bra, jag blir nästan aldrig helt nöjd när jag går till frisören...Jag byter också frisör hela tiden, jag går aldrig till samma mer än två-tre gånger i rad.


Gina Tricot 74,50 kr och Bik Bok 50 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback