Gott nytt år!

Då är det nytt år då! Först vill jag önska alla läsare ett gott nytt år, hoppas 2010 blir mycket bättre än 2009, det är vad jag hoppas på i alla fall. Just vid tolvslaget igår skrek jag "Jag lovar att 2010 ska bli ett roligare och bättre år!" får se om jag kan hålla det då...

Nyåret spenderades med mina fina flickor hemma hos mig till att börja med. Avslutades uppe på Hammarby Backen i snön. Vi skulle högst upp och jag tog högklackat. Efter några meter tog jag av mig dom och gick, i snön, med bara strumpbyxor. För er som inte vet är Hammarby Backen en skidbacke...När vi skulle ner igen orkade jag inte gå så jag och matilda försökte glida ner, haha!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback