2009 has been a good year

Här kommer ett inlägg som summerar 2009 med bilder och text.


Januari:
Året började nere i Småland där jag firade nyår med Jennifer och Camilla m.fl. Resan bjöd på en hel del roligheter och tråkigheter. Till exempel blev Camilla överkörd av en bil och bröt foten.


 

Februari:
Februari inleddes med firande av Camillas födelsedag, det blev ett surpriseparty. Hon blev glad!

 

Sen blev det alla hjärtans dag. Vi singeltjejer åt middag tillsammans och hade trevligt.

  


Sen åkte jag till Hassela och åkte skidor med min familj i några dagar. Det var mycket snö!



Mars:

I Mars gjorde jag en förändring i mitt utseende, jag klippte lugg!


  


April:

Jag åkte till Idre där jag övade mina skills i snowboard.


  


Det promenerades och åts jordgubbar, vädret var underbart, man kunde gå i sommarkläder!


 

Det firades Valborg på Ängsholmen där Louise har landställe.


Maj:

Vi åkte till Fjäderholmarna och chillade gaaalet i solskenet.



Jag och Camilla klättrade upp för Hammarbybacken och picknickade samt tog en massa härliga bilder

 


Jag och Camilla cyklade i minst en timme för att komma till Kotlasjön på Lidingö där årets första dopp gjordes!



Juni:

Slutet på nian, slutet på grundskolan, detta firades såklart med bal!



Jag och Camilla turistade i Uppsala.


 


Vi MNJC tävlade maskeradhoppning, och vann med våra kostymer, utklädda till Edens lustgård!


 


Det blev dags för skolavslutning, och vi var lyckliga! Grundskolan är ju sluuuuuuuuut!



Jag och mammsen for iväg till Rom. Där hade vi det riktigt bra tillsammans och det var jättekul!


 


Jag åkte till Jennifers landställe och firade midsommar, det var supermysigt!





Juli:
Då var det dags för Malingsbo, det bästa stället i världen!

  


Jag åkte till Gotland med min kära familj. Det var fint.



Augusti:

Vi åkte ut till mitt landställe som ligger på Norra Stavsudda, det är så mysigt där!

 


Åter igen en tripp till Uppsala, den här gången lyckades vi dock träffa vänner!


 

Sen kom några andra Uppsalavänner till oss och vi gick bland annat på Håkankonsert!


 
 

September:
I september hände ganska mycket, jag började i en ny klass, träffade mycket nya människor, men har inte speciellt mycket bilder tyvärr. Men bland annat sålde vi rosor på Lidingöloppet och fick nästan inga pengar…


 


Oktober:

Jag träffade trevliga människor, och det var en rolig månad!



 

Jag lärde känna min underbara klass lite bättre!

 

 
November:

Jag och Camilla körde sumobrottning, haha stört kul!

Sen åkte vi skridskor i regnet, men det var mysigt ändå.

 

December:
December har varit en mysig månad, det mesta kan ni läsa om i arkivet, och sen kommer även senare ett inlägg om mitt roliga lov!

 

Allt som allt har det här året var superduperbra! Och 2010 kan bara bli bättre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde coldplaykonserten :( <3

2010-01-04 @ 02:48:17
Postat av: Maja

Daaaamn it, orkar inte lägga till den, men vi vet ju att vi var där!

2010-01-04 @ 13:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback