Saknad Elin

Just nu skulle jag helst krypa ner i min varma säng i mitt kalla rum och sova. Eller först dricka en kopp te, det skulle sitta fint. Istället sitter jag med en jävla svenskauppsats, spanskaglosor och hemkunskapsplugg! Ahh jag blir galen, det var så mycket enklare när man var liten och hade en matteläxa i veckan...

Idag har jag varit i skolan, ovanligt va? Kul, nej inte speciellt. Elin var saknad så därför lägger jag in en bild på henne och mig när vi...Ja vad sysslar vi med egentligen? Mediterar tror jag, jag ser iaf väldigt arg ut.

Efter skolan var det ridning och en glad överraskning var att både Natalie och Jessica kom till stallet och kollade när jag och Maja red! Alltså var hela MissNewJuicyCookie-gänget samlat. För er som inte har insett det än så är vi alltså FYRA glada tjejer som driver den här bloggen tillsammans ;)

hjärtan

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; tycker du? :D

jo fakiskt... nu när du säger det, haha :)

2009-10-01 @ 08:17:48
URL: http://rebeccaddanielsson.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja jag är ju sjukskriven ännu så jag går mest bara hemma och degar. inte så intressant liv just nu ;)

2009-10-01 @ 19:53:55
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vad du är gullig Milla !! Haha vi borde meditera mera !!

2009-10-01 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback