Låt mina grejer va!

Kan alla bara sluta köpa just det jag ska köpa? Jag klickade just in på H&Ms hemsida och skulle beställa hem den snygga scarfen nedan. Vad tror ni det står? "Denna produkt har tyvär sålt slut under dagen" Under dagen?! men va fan då...Det där händer alltid mig. Jag provar någonting men så har jag inga pengar att handla än så jag tänker köpa det några dagar senare, då är det slut. Bara för jag har så bra smak så ska allting jag vill ha ta slut. Speciellt när man handlar på H&M eftersom alla älskar H&M.
Så nu ska jag försöka hitta alla de här godbitarna på Blocket eller något. Önska mig lycka till. Och om ni nu ser något av de här plaggen, köp det inte! Då blir jag sur ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback