I'm so cute

Som Natalie skrev (se nedan) är jag lite ledsen just nu. Varför? undrar ni kanske, tja det kommer ni aldrig få veta men jag kan säga såhär: "Jag kanske inte borde sakna dig men det gör jag..."

Ibland, eller okej väldigt ofta, när jag är deprimerad brukar jag shoppa för att jag tror att jag ska må bättre då. Idag blev det en jacka som tröstshopping men en jacka behövde jag faktiskt. Jag har letat efter en i säkert tre veckor nu! Det blev en i bikermodell, ganska kort och i imiterat skinn från Vero Moda, 599 spänn gick den på.

Annars då? Jo imorn har vi orientering, skitkul...Det ska ju tydligen regna också så det blir ju bara bättre och bättre. Jag kommer säkert springa vilse och stuka foten eller nåt. Det ända possitiva är att vi slutar direkt när vi är klara med orienteringen så det blir väl någon gång vid lunch.

I'm so cute

Min fina vovvsing får va med i bloggen också. Förresten ser ni lite av jackan på bilderna

Lämna nu fina komentarer för att muntra upp mig, det behöver jag, hjärtan


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men millis då "/ jag finns här för dig <3

2009-09-23 @ 09:01:07
URL: http://gebabbisenbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback