H&M divided exclusive

Puh! Kom just hem från stan och nyöppnade H&M. Idag klockan 12 på drottninggatan öppnade en ny H&M affär. De första 200 fick varsit presentkort på 200 kronor. Dessutom fick man 100 kronor rabatt om man handlade för mer än 500. Ja ni hör ju, jag var tvungen att gå dit.
Det var helt proppat med folk och varmt som in i helvete var det också. Affären var inte helt ny, den hade bara blivit större. Jag hade världens tyngsta väska (seriöst typ 5 kilo!) och varma kläder.

Igår så släpptes även H&Ms "Divided exclusive" kollektion för hösten. Det gjorde såklart att det var ännu mer folk som trängdes, det var också en av anledningarna till att jag var där. Så fort en sån kollektion släpps tar det slut på en sekund och jag hittade ett par superfina jeans, tyvär fans dom bara kvar i strl 38 och uppåt.   

Iaf så blev det tillslut en bh och en jacka i spets från Divided exclusive, här är ett smakprov från kollektionen, inte för att det är någon idé att springa ut i affärerna och leta nu, allt är redan slut:


Jackan jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback