Fika med M N C (J saknades)

Gissa om jag e glad just nu! Jag har just klickat hem två av de sakerna jag la ut igår (se inlägget under) och mamma kom hem med den fina blusen.

Idag blev det en fika med Maja och Natalie efter skolan. Jag övertalade dem att inte gå till Tully's som vi alltid gör. Seriöst, hur många gånger har vi varit där? Jag har varit där minst tre gånger och Maja sa att hon varit där många fler...Det blev iaf Wayn'es Coffee istället, helt okej men jag erkänner, Tully's är mysigare!

Vi pratade mest en massa skit, försökte bestämma när och hur vi ska träffas till helgen och så pratade vi om Natalies och mina problem och Majas framgång! I helgen skaNatalie färga håret på mig. Ni som har fäljt våran blogg vet hur det gick när jag färgade på Natalie, det blev orange...Hoppas hon inte tycker att det är Payback Time. 
 
Maja lyssnar intresserat när jag klagar...?

Natalie posar vant

Hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback