Hemma igen

Kom just hem från stan där dagen har tillbringats. Jag och min älskade Jaqueline mötte upp Bella och Elin i Ringen för ett antal timmar sedan. Jag köpte en kofta från Lindex som jag inte är så säker på att jag ska behålla. Jag hittade nämligen en annan på H&M efter att jag hade köpt den från Lindex. Men jag får se hur jag gör.

När vi var inne på Telia idag så gick jag in på internet på en av mobilerna där och försökte blogga. Det gick tyvär inte så bra men jag hittade en sida där hela Jimmy Choo for H&M kollektionen fanns! Och nu vet jag vilka skor jag ska köpa, de här nedan:

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!



följ gärna min blogg ,

där du kan läsa allt från min

vardag till mina åsikter om allt möjligt!



2009-10-28 @ 14:01:43
URL: http://fanniduveet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback