I'm home

Jag hatar att vara sjuk! Jag sitter här med feber och huvudvärk och tycker synd om mig själv...Jag undrar vem som har smittat mig?

De senaste dagarna har jag spenderat hos min syster i Åkers styckebruk. Hon jobbar på en hästgård där så jag har tillbringat dagarna i stallet och på hästryggen. I onsdags var vi faktiskt i HeronCity, åt middag och gick på bio. Vi såg "Upp", en animerad film i 3D. Den var väl ganska rolig, Mikaela tyckte att de talande hundarna var väldigt roande i alla fall. Det coola var väl egentligen att filmen var i 3D.

Mikaelas bil, den är ny ;)                Marie och Mikaela ute på ridtur

Jag i de sexiga 3D-brillorna



Kommentarer
Postat av: Belle

Yes, babe. Det har jag ;D <3

2009-10-31 @ 14:45:25
URL: http://ekologiskabindor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback