Drömmarnas land snart?

Nu är jag väldigt trött. Beror antagligen på tidsomställningen, ni har väl inte glömt att ställa om klockan till vintertid?

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag träffade Bella och Elin en stund och vi gick runt och frös i Hammarby Sjöstad, the place to be you know...När vi frusit tillräckligt mycket gick vi hem till Bella och letade efter löshår till mig, det gick väl sådär.

Imorgon blir det nog stan. Jag ska leta efter en stor stickad tröja, handskar och platta vinterskor!


Herravdelningen har mycket finar koftor än dam! Kolla på den här, supermysig ju.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Sv: men jag kan ju inte lägga in från mobilen längre! Ni får spela in ett nytt på min kamera :p

2009-10-26 @ 19:45:12
URL: http://klunka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback