Vanilj, choklad, kola, krisp. Mm.

Kommer ni ihåg den gamla glassen Magnum Double? Det var en av mina favoriter och den finns inte kvar! Saknar den något otroligt verkligen. Det är ju inte direkt säsong för glass just nu, men jag kom bara att tänka på den. För att den var väldigt god. Tror även att den som heter Magnum White är borta, fast den var aldrig någon favorit. Hur tänker GB egentligen? Okej det här inlägget skulle passat betydligt bättre för ett halvår sen eller om ett halvår. Men I don't give a shit haha!




Here it is, minnen någon?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh, jag älskade den! tog alltid den när jag åt glass!

2009-11-26 @ 20:10:04
Postat av: Anonym

Åh så gott!

2009-11-26 @ 20:22:10
Postat av: Anonym

Dom finns kvar för jag åt magnum double för 2 veckor sedan!

2009-11-26 @ 20:24:16
Postat av: lena K :)

fin blogg !

ha en trevlig kväll

kram :)

2009-11-26 @ 20:26:38
URL: http://lenaakuzmitska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback