Paranormal Activity

Igårkväll klockan 23.30 närmare bestämt såg jag en film som var sjukt läskig. Nämligen Pranormal Activity. Jag är en sån person som inte blir så rädd av skräckfilmer tyärr haha, skulle gärna bli lite mer rädd än jag blir faktiskt. Men trots detta tyckte jag den här var riktigt läskig stundtals. Och det blev inte bättre av att de jag såg på den tyckte den var sjukt läskig. Men eftersom det är en sån film som är "hemmafilmad" och man aldrig riktigt fick se några spöken så kändes det liksom mycket verkligare. Jag rekommenderar den om du vill bli rädd!!!




Sådär såg det ut mest hela tiden, betydligt läskare än det verkar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag såg den på bio här om dagen, den var riktigt läskig men ändå jätte bra :)

2009-12-01 @ 23:03:16
URL: http://shoppoholicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback