I feel so sad and I don't know why

Av någon anledning har jag känt mig lite deppig hela dagen. Tyckt att allt har varit jobbigt, blivit irriterad och ledsen för allt. Känt mig ensam trots att jag var med en massa vänner först och sen har jag haft min familj. Och så måste jag plugga jättemycket egentligen. Jag kan bli sådär deppig ibland. Jag tror att jag tänker alldeles för mycket. tanken tänk om... Det är ingen bra tanke. jag oroar mig alldeles för mycket, krånglar till allting. Inte bra. Enligt facebook är jag 100 % lucky idag. Känner verkligen inte att det stämmer... Några timmar är det kvar, kanske jag får mitt livs överraskning de närmsta timmarna så jag glömmer allt annat? Jag hoppas på det. Kanske skulle det vara en pluggmaskin som gjorde allt och som gjorde så jag lärde mig det? Eller ett erbjudande som skulle förändra mitt liv.



Imbecillen på vinden...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för kommentaren!

Den värmde! ♥

Ha en bra start på nya veckan ;D

2009-11-30 @ 00:11:34
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Bzzzz

PMS? Det kan verkligen få en att må skrutt, blää!

2009-11-30 @ 12:01:39
Postat av: HANNAH - frågestund hos mig!

sv: det är ju en fördel att ta sprutan. jag har hört att den kommer en värre infulensa i vår, satt man har ju skydd om man tar den :) jag var bara dålig i en dag.



jag har en frågestund i bloggen nu, så passa på att fråga, många frågor! :)

2009-11-30 @ 14:33:00
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback