Men sluta ringa mig någon gång...

Fan vad trött jag blir på folk som busringer! Jag vet inte hur många som busringer mig per månad, tre kanske? Det är väldigt irriterande i alla fall. Senaste samalet fick jag nyss från "Agneta på Comviq" med skånsk dialekt. Andra samtal jag har fått har gått ut på att jag har beställt en taxi och om jag inte kommer till den inom fem minuter blir jag polisanmäld. Att en "modellagentur" har fått ett foto på mig och vill boka ett möte. Och en förfrågan om jag vill köpa en kräfta i månaden för 50 kronor. Ja ni hör ju, det blir rätt tröttsamt i längden.

Visst det kan vara komiskt med någon som busringer ibland men tillslut blir det så jäkla tröttsamt. Jag blir misstänksam varje gång det står "dolt nummer" på skärmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback