Vinterland

Nu ligger det ett tjockt lager glittrande snö på marken och jag älskar det! Här har det snöat oavbrutet hela dagen och nu hoppas jag verkligen på att det ligger kvar till jul. Tänk att få en vit jul för en gångs skull...Det är så mysigt med snön, det blir mycket ljusare ute också och det är verkligen härligt.

Idag blev det självklart (...) snöbollskrig på rasten. Vad brukar alltid hända när den första snön kommer liksom? Jag hade lockigt hår och fint smink när jag gick ut på rasten. När jag kom in igen hade jag inget smink alls kvar och mitt hår var helt blött. Men det är smällar man får ta när man vill ha roligt! Jag hade kul, även fast alla tryckte snö i ansiktet på mig ett antal gånger...
http://www.hyse.se/Resources/VINTER.jpg

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Bridget Jones Dagbok!
xxx

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

underbar bild :D

2009-12-16 @ 18:47:56
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback