Shoes

Här i veckan läste jag en ganska rolig grej i metro. Det är nämligen så att kvinnor har lättare att komma ihåg vilka skor de har haft tidigare i livet än tidigare pojkvänner. Många glömmer sin första kyss men kommer ihåg sina första "riktiga" skor. Plus att många ångrar att de har slängt ett par skor, men ångrar aldrig att de gjorde slut med den där killen! Jag tyckte det var lite roligt! Jag ska spara alla mina skor som inte går sönder för att det är kul att ha kvar!



mina första egna riktiga klackskor. Köpte dem till skolavslutningen i sjuan. Enda bilden jag kan hitta på dem haha. Men de är väldigt söta. Röda pumps med vita prickar och träklack. Ska aldrig slänga dem!

Puss och kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback