Permanent

Idag körde jag på "Natalie frisyren". Jag sov med små flätor i hela håret och på morgonen var mitt hår smålockigt och fint. Dock kände jag mig lite som Shakira, men jag hade volym i alla fall! Det var ganska många som kommenterade mitt hår men bara snälla saker, hoppas att det var seriöst menat...

Jag funderar på att permanenta mig, alltså göra stora lockar, inget sådant där småkrus. Jag är så otroligt trött på mitt eget hår. Det är varken rakt eller lockigt, bara något mellanting. Därför måste jag antingen platta eller locka och lockar håller sig inte...

Vad tycker ni då? Skulle jag passa i lockigt hela tiden? Man kan ju alltid platta och få tillbaka lockarna sedan. När jag lockar mitt hår nu så tar det minst 20 minuter och det håller bara i en halv dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback