Något du inte visste.

Visste ni att det finns ganska mycket ni inte vet om mig?

T.ex. att mitt sovrum är typ bara rosa, att jag är 50% engelsk, att jag var superblond när jag var liten, att jag har haft 9 hamstrar varav var 5 ungar, att min syster åker till Enlgand i Januari, att jag har lila naglar just nu, att tv-programmen jag följer just nu är Desperata hemmafruar, Ullared och Project Runway, att jag har en iPod som är rosa, att jag kan spela ukulele (den är rosa), att jag kan spela fiol, att jag skriver dagbok, att jag är bra på tyska, att jag är rädd för mörker, att jag blir jättenervös inför prov, att jag har ett landställe på en liten ö i skärgården.



Det här är bara en bråkdel av det ni inte visste om mig :) Finns det något roligt som ni inte tror att någon vet om er? Isåfall vad?

Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback