Kaaaaos!

Var det någon mer som drabbades av SL:s kaos idag? Jag blev väldigt utsatt då jag blev strandsatt inne i stan. Min samhällskunskapslärare kom till mig mitt när vi satt och skrev prov att jag inte kunde komma hem idag för det går inga bussar till nacka. Nehe tänkte jag. SLs hemsida var fucked och man fattade ingenting. Så jag blev kvar i stan. Hata bussar som inte klarar av lite snö. Jag säger bara global warming? PFFT. Struntprat. Det är svinkallt och flera decimeter snö ju! Men när jag bestämde mig för att åka hem så var trafiken igång igen, åtminstone till Utskogen vilket var sjukt skönt!

 Global uppvärmning?.. I dessa tider. Struntprat!

Pussipussi /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback