Fyra dagar kvar tills julafton

Söndagen den 4:e advent, sitter Natalie i Camillas rum, ensam med en hund. Vi fick inte vara med på middagen som hålls utanför. Vi klassas väl båda som "icke lämpligt sällskap". Minuterna går och går och snart hinner väl tiden föra oss förbi den stora dagen, julaftion, utan att vi ens märker det. Utanför rummet hörs tassande tassar, troligtvis från en annan hund. Jag känner att syret i luften börjar ta slut, vad ska jag ta mig till? Fast i en lägenhet i Hammarby Sjöstad föralltid? Vad skulle mamma och pappa säga när de läser tidningsrubrikerna imorgon? "En oskyldig flicka fast i mardrömmarnas hus! Att luras in på en så kallad "trevlig tjejkväll" blev senare hennes död."...

Nej men usch, så här dålig humor har inte ens jag. Hihi. Sitter iaf i Camillas rum, medans hon äter middag med hennes gäster. Maja & Jessica tittar nog snart in, dom ska var här vid åtta är det sagt iaf. Vi hade tänkt att fira fjärde advent men en myspys kväll här i min nya favoritlägenhet! Otroligt mysig är den ;)
Jaa, det står redan två julklappar här i rummet, med ett varsitt rim på sig och två till kommer snart! Vi lottade ju vem vi skulle köpa julklapp till och såhär blev det: Camilla ska köpa till Natalie, Natalie till Jessica, Jessica till Maja och Maja till Camilla. Spännandeeee!
Lite pulka åkning i hammarbybacken ska det också hinnas med! Nej men nu kommer Jessica & Maja! Vi hörs senare med bilder på våra julklappar! PUSS!

Loooove N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback