En efterlängtad legend är tillbaka..

Heelloo min kära vänner!
Har varit borta från bloggen i evigheter, har lite att skylla på designen, har faktiskt hållt på med den.
Ja som ni kanske har fattat har SL varit helt fucked up idag, KAOS! Ja tjejer, jag slår er båda med en jävla massa hästlängder (Maja&Jessica) har totalt stått och väntat på bussar en och en halv timme, min buss gick sönder 4 gånger, tillslut fick jag hoppa av MITT på motorvägen och börja knalla.. Så det är mig ni ska tycka synd om!

Ja men nu är jag iaf hemma och imorgon är det avslutning, niiiice! Efter ett superbra avsnitt av Paradise Hotel tänkte jag nu koka some tea! (okej jag vet inte hur det stavs på svenska) och sätta mig framför New Moon!


 

Looooove N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback