En dag på stan...

Idag var jag på stan, mellandagsrean började ju och då ska vi fattiga jävlar (enligt en viss blond bloggerska) ut och shoppa! Jag hatar reor för det är trångt, varmt och man hittar aldrig något. Varje år ger jag mig ändå ut för att "fynda". Dock brukar det bli något som INTE är på rea som följer med hem och så blev det även idag. En klänning och ett par skor köpte jag (skorna var faktiskt på rea) och i och med det är nyårskläderna fixade!

Inte nog med att det var massor av folk på stan, dessutom var det en j*vla demonstration vid Norrmalmstorg. man kunde inte ens gå över gatan för alla demonstranter. Gå och var ivägen någon annastans än mitt i stan nästa gång tack...

(ursäkta oskarp bild) Klänningen är från H&M och skorna från Mango

mitt sjunde par svarta eller vad kan det va...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback