Maybe this christmas

Maybe this Christmas will mean something more, Maybe this year love will appear, Deeper than ever before, And maybe forgiveness will ask us to call, Someone we love, Someone we've lost, For reasons we can't quite recall, Maybe this Christmas.

Förra julen var jag på gott humör, troligtvis för att jag hade ätit mängder med pepparkakor och därmed blev en snäll flicka. Så nu sitter jag och mumsar peppisar för fulla muggar. Annas is the shit måste jag säga. Taggar med lite julmusik. Typ last christmas, all I want for christmas, tänd ett ljus, mm. mm. Vill ni ha min spotify-spellista kan ni sno den
här. Nu ska jag återgå till latinpluggandet. H-A-T-A-R latin. Lova mig en sak och det är att aldrig välja det.
 

God Luciadag. Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback