Frågor till ER

Sitter här och kollar på LipStick Jungle lite halvt sådär. Imorgon är det skola igen så det blir väl inte alltför sen sänggång kan man hoppas. Idag har det varit en kort dag i skolan, ganska händelselös. Två stycken i min klass bråkade på svenskan och det var väl det mest underhållande under dagen. Jag och min kompis Hanna roade oss med "rullator-race" genom korridorerna...

Nu den senaste tiden har du varit väldigt mycket frågor bland oss piger (tjejer på danska, jag håller på och lär mig for helvede!) så nu tänker jag fråga er läsare lite!

Vad tycker du om designen? Vad är bra, vad kan ändras?

Vad vill du läsa om här på bloggen?

Är det förvirrande när vi är fyra stycken olika brudar som bloggar?

Hur kan vi göra för att få bloggen så underhållande, interessant som möjligt?

Andra tankar/åsikter?

Ni behöver absolut inte svara men vi vill gärna ha hjälp eftersom vi just håller på att kicka igång bloggen. Ni kan nog förvänta er en del liknande frågor om ett tag igen ;)

Hjärtan Camilla

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag är den första som svarar på dina frågor :) okej jag ska försöka.



Jag tycker att designen är jätte fin!! Man förstår vilka tjejer det är som har bloggen och man förstår vem som är vem.



Jag vill läsa om alla era tjejers dagar, om ni köpt något speciellt fint. För det tycker jag alltid är roligt för då kan man få inspiration.



Nej det är inte förvirrande att ha fyra olika tjejer om bloggar. Eftersom ni skriver i inlägget vem som skrev å blir det inte förvirrande.



För att få bloggen till en intressant blogg ska ni tycka det är roligt och skriva bra och roliga saker. För då blir det roligt att läsa.



Det sista jag tycker är att bloggen är jätte! Och Milla ni ÄGER DESSIE!!!!

2009-08-25 @ 20:20:50
Postat av: anna

kanske bra om åtminstonde 2 av er uppdaterar nått varje dag? 4 kanske blir för mkt ? eller mest om ni skriver samma sak dåra. kanske rikta in er på något eget speciellt? :)bara ett förslag! Ha det !

2009-08-25 @ 20:34:13
URL: http://annacla.devote.se
Postat av: Mirlinda

ja det tycker jag absolut! =D vist var dom fina :D vilken fin blogg ni har tjejer. kram

2009-08-26 @ 00:51:26
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: elin

Tjoho! Allt bra med dig?

kram

2009-08-26 @ 11:25:20
URL: http://elinanimmer.blogg.se/
Postat av: Amanda

Man tackar, man tackar ;)

2009-08-26 @ 21:17:24
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback