Turn it back to monday..


Det blev en sista sommar-ladies-night i måndags för miss new juciy cookie..  Självklart var det mysigt, men även mycket negativa saker hände. Mitt (N) hår resulterade i en gul/orange färg efter ett tappert försök av en slingning, heja mig! Dessutom försökte jag tona ö´ver håret idag med en ljusblond färg, som även det gick åt helvete. Dagen innan skolan!

Åter till måndagen, jag och lilla C stötte även på andra besvikelser som gjort att vi båda måste lugna ner oss och tänka om, ganska mycket. Även maten blev rätt misslyckad. Morgonen därpå, alltså tisdagen började vi med en cykeltur i spöregn som självklart gav oss blöta hår och kläder. Även vi har dåliga dagar. Det som kan pigga upp är singstar, bara ibland.



Miss new juciy cookie drar snart igång på allvar, då ni alla läsare (17 stycken, väldigt omtyckta av oss) kommer ni få  massor av smaskiga nyheter! Bland annat från min och Ms nya skola och antagligen tråkiga updates från J och C, eftersom det knappast hänt någonting roligt i deras gamla vanliga skolor. Vi vet att ni älskar oss! Looooove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback