Nu är det allvar igen

Nu är det fredag. Jag har knappt tänkt på vilken veckodag det varit på hela sommaren. Men nu gör jag det. För nu är det helg. Jag har börjat skolan. Eller nej, gymnasiet menar jag! Fast det är ju en skola. Nu efter två dagar har jag börjat få en uppfattning om vad det är för klass jag har hamnat i. Det är en klass med 23 tjejer och 8 killar. Alla verkar väldigt trevliga, men vissa har varit svåra att få bra kontakt med.  Alla i klassen är studiemotiverade, samtliga med över 275 poäng, vilket är väldigt högt. Den största överraskningen är hur seriöst allt verkar vara. Det kommer nog inte bli så sköna år som jag hade tänkt mig. Nästa vecka börjar allt mer på riktigt, det ska bli jobbigt men samtidigt lite roligt. Jag hoppas i alla fall att det blir bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, det var en ganska stor klass,

vad har du börjat för linje? :)

2009-08-23 @ 12:11:52
Postat av: Marina

oj, det var en ganska stor klass,

vad har du börjat för linje? :)

2009-08-23 @ 12:12:00
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback