Camilla Jäderlund och Jag

Nu börjar helgen lida mot sitt slut.. Och jag känner att det har varit en väldigt bra helg. Den har till största del tillbringats med min vän Camilla Jäderlund. Hon är en av mina närmaste vänner, vi känner verkligen varandra bra. Därför tänkte jag presentera henne här i bloggen!



Vi har kännt varandra i lite mer än ett år nu. Under det här året har vi gjort så mycket tillsammans att det omöjligt går att räkna, det går inte ens att komma ihåg allt. Men vi har gjort så störda saker, som ett exempel har vi flera gånger haft nattpass på laserdome, eller så har vi suttit och målat fönstermålningar. I våra huvuden finns det inga dåliga idéer!

Jag älskar henne.

Kommentarer
Postat av: Camilla

och jag älskar dig min finaste vän! <3<3

2009-08-30 @ 20:14:22
Postat av: Sofie

ja verkligen :)

2009-08-30 @ 20:52:03
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback