80's

Hello! Jag sitter och äter upp resterna av mina stora klubba som jag hade på 9:ornas spexfoto idag! I fredags fick vi reda på att vi skulle ta spexfoto med båda 9orna så det var bara till att komma på vad man skulle vara. Vi hade inget speciellt tema utan man fick vara vad man ville. Jag och två av mina tjejkompisar, Bella och Elin (bäst att ni kommer ihåg deras namn för de kommer synas mycket i bloggen) bestämde oss för att köra på 80-talstema. 

Det var ju riktigt roligt att ta spexfoto även fast de flesta hade klätt ut sig till väldigt fantasilösa saker. Vad sägs om "gangster" när personen i fråga bara kunde komma som sig själv? Eller "kostymman"? Nej nu ska jag inte klaga på andras val men jag, B och E var ju helt klart roligast!
 
Jag, Bella och Elin

Snyggare måste man ju leta efter?

Sexiga linn som fjortis, Love som Mumie och Hermela som hiphopare!

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha, så jävla bäääääst ! :D

2009-08-31 @ 21:20:30
Postat av: Elin

Haha vi var fett snygga!! HAHA och det är ju sexigt också :P

2009-09-02 @ 18:56:29
Postat av: Camilla

Enligt TS ja! ;)

2009-09-02 @ 20:36:44
URL: http://missnewjuicycookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback